Jäsenyys

JHL-ammattiliittoon  voi liittyä liiton nettilomakkeella JHL:n sivuilla . Mikäli haluat  täyttää paperilomakkeen, saat neuvot ja lomakkeen Jaanalta tai muilta yhdistyksen aktiivitoimijoilta.

Vasemman palstan linkeistä pääset lukemaan liittymisestä, jäseneduista, jäsenmaksuasioista  ja myös liiton työttömyyskassa-asioista ja yhteystiedoista.

Toivomme kovasti, että jäsenet päivittäsivät tietonsa; erityisesti  sähköpostiosoite, ammatti- ja työnantajatieto liiton rekisteriin. Ajantasaiset tiedot helpottavat yhteydenpitoa, mm.kohdennettuja postituksia. Tietojen muuttaminen onnistuu omaJHL-palvelun  kautta . Voit myös ilmoittaa muuttuneet tietosi Jaanalle, joka välittää ne  rekisteriin . Jäsenpalvelun kautta ilmoittaudutaan myös liiton järjestämiin koulutuksiin. Koulutustarjonta on laajaa sekä Helsingissä olevassa JHL-opistossa että alueilla kautta Suomen. Tutustu  ja osallistu!